2020-2021 н.р.
Тематика курсових робіт
Тематика курсових робіт з ландшафтознавства
- Вологообмін у ландшафті
- Біогенний обмін речовини в ландшафтах
- Абіотична міграція речовини
- Енергетика ландшафту
- Річний цикл функціонування ландшафту
- Ландшафти і господарська діяльність людини
- Ландшафти Івано-Франківської області (чи іншої території за вибором студента)
- Формування рекреаційних ландшафтів Івано-Франківської області (чи іншої території за вибором студента)
- Антропогенні ландшафти Івано-Франківської області (чи іншої території за вибором студента)
- Промислові ландшафти Передкарпаття.
- Лісові ландшафти Українських Карпат.
- Селитебні ландшафти Передкарпаття.
- Водні антропогенні ландшафти Івано-Франківської області (чи іншої території за вибором студента)
- Сільськогосподарські ландшафти території (за місцем проживання студентів).
Тематика_курсових_3_курс_2021_Географія
ІІІ курс
Географія
- Екологічні проблеми Передкарпатського регіону та шляхи їх подолання.
- Господарська освоєність Придністров’я та її екологічні наслідки.
- Вплив промислових об’єктів на функціонування природно територіальних систем (на прикладі Бурштинської ТЕС).
- Оцінка антропогенного впливу на басейн річки Бистриці Надвірнянської.
- Використання ландшафтів Прикарпаття.
- Особливості природокористування в басейні річки Бистриці Солотвинської.
- Вдосконалення управління земельними ресурсами (на прикладі території Івано-Франківської міської ОТГ).
- Екологічна стратегія розвитку Івано-Франківської області в контексті сучасної екологічної політики України.
- Аналіз паводкового режиму річок Передкарпаття.
- Територіальна організація водного господарства Карпатського регіону.
- Рекреаційний потенціал р.Дністер в межах Івано-Франківської області
- Особливості розвитку регіональних ландшафтних парків у світі та Україні
- Рекреаційна та освітньо-виховна діяльність у межах територій природно заповідного фонду Івано-Франківської області
- Моніторинг природних і природно-антропогенних процесів у заповідниках і національних парках
- Формування і розвиток суспільної географії в Україні і напрямки її наукового пошуку.
- Методи суспільно-географічних досліджень.
- Рекреаційно-географічні дослідження в суспільній географії
- Географічні аспекти глобальних проблем людства.
- Соціальні функції території
- Метод польових досліджень у суспільній географії
- Поняття про потенціал території у суспільній географії
- Роль акад. М. Грушевського у розвитку української суспільної географії
- Концепція сталого розвитку у суспільній географії
- Регіональні аспекти урбанізації в Україні.
- Взаємодія суспільства з природою як ключова методологічна проблема суспільної географії.
- Проблеми раціонального природокористування.
Тематика_курсових_3_курс_2021_СОГ
Перелік тем для підготовки курсових робіт з навчальної дисципліни «Методика викладання географії»
- Психолого-педагогічні основи викладання географії в школі.
- Методика формування географічних знань і вмінь учнів основної школи
- Використання комп’ютерних технологій у викладанні географії.
- Позакласна робота з географії як складова формування компетентної особистості.
- Урок – основна форма організації навчання географії в школі.
- Географічні карти та інші картографічні твори як засоби навчання географії, методика використання їх у навчальному процесі.
- Урок географії в умовах змішаного навчання.
- Методика формувань вмінь і навичок у процесі навчання географії в школі.
- Формування педагогічної компетентності вчителя географії.
- Засоби навчання географії.
- .Дослідницька робота в процесі вивчення географії
- Екологічне виховання школярів в процесі навчання географії
- Інноваційні методи викладання географії
- Інноваційні підходи до проведення уроків географії
- Методика вивчення географічних закономірностей
- Науково-методичні дослідження в галузі географічної освіти
- Робота в групах на уроках географії
- Урок географії в системі особистісно-орієнтованого навчання
- Форми і методи позакласної роботи з географії
- Досліди на уроках географії і на місцевості
- Організація роботи географічного гуртка у школі
- Краєзнавчий принцип та його реалізація при вивченні географії України
- Міжпредметні зв’язки шкільної географії з фізикою, біологією, хімією, математикою, астрономією та ін. дисциплінами
- Засоби навчання географії та їх класифікація
- Демократичні методи навчання географії у роботах Я.А. Коменського, Ж.Ж. Руссо, К.Д. Ушинського
Тематика_курсових_3_курс_2021_НПЗ
ІІІ курс
Науки про Землю
- Екологічні проблеми Передкарпатського регіону та шляхи їх подолання.
- Господарська освоєність Придністров’я та її екологічні наслідки.
- Вплив промислових об’єктів на функціонування природно-територіальних систем (на прикладі Бурштинської ТЕС).
- Оцінка антропогенного впливу на басейн річки Бистриці Надвірнянської.
- Використання ландшафтів Прикарпаття.
- Особливості природокористування в басейні річки Бистриці Солотвинської.
- Вдосконалення управління земельними ресурсами (на прикладі території Івано-Франківської міської ОТГ).
- Екологічна стратегія розвитку Івано-Франківської області в контексті сучасної екологічної політики України.
- Аналіз паводкового режиму річок Передкарпаття.
- Територіальна організація водного господарства Карпатського регіону.
4 курс
103 Науки про Землю
- Аналіз небезпечних погодних явищ Карпатського регіону.
- Мікроклімат міста Івано-Франківська та методика його дослідження.
- Еколого-метеорологічні проблеми на прикладі міст.
- Спостереження за сніговим покривом в Українських Карпатах та розрахунок його основних параметрів.
- Міжнародне співробітництво в галузі прогнозу погоди.
- Гідрокліматичні наслідки парникового ефекту.
- Забруднення атмосфери промисловими викидами в Україні: просторові відмінності.
- Чинники формування клімату України.
- Особливості клімату України.
- Прояв глобальних змін клімату на території України.
- Вплив сонячної радіації на температурний режим території України.
- Використання кліматичних ресурсів України: регіональний аспект.
- Агрокліматичне районування території України.
- Прояви кліматичної висотної зональності у гірських системах України (на прикладі Українських Карпат).
- Динаміка температурного режиму території Івано-Франківської області.
- Сучасний вітровий режим території Івано-Франківської області.
014.07 Середня освіта (географія)
- Сучасні методи та засоби організації уроку географії за стандартами НУШ.
- Самоосвіта та підвищення кваліфікації вчителів географії.
- Ментальні мапи та їх використання на уроках географії.
- Квести та їх використання на уроках географії.
- Сучасні стратегії оцінювання на уроках географії.
- Формування соціально-економічних понять у старшокласників на уроках географії .
- Формування педагогічної компетентності вчителя географії в умовах змін освітнього і культурного середовища.
- Формування дослідницької компетентності учнів у процесі вивчення географії.
- Використання новітніх засобів навчання як одне з актуальних питань сучасної методики викладання географічних знань.
- Впровадження елементів дистанційного навчання на уроках географії у закладах загальної середньої освіти.
- Географічна освіта в Україні: виклики дистанційного навчання.
- Дистанційне навчання та проблеми його впровадження в процес сучасної освіти.
- Сучасні методики дистанційного викладання географії в закладах загальної середньої освіти.
- Впровадження онлайн-сервісів для дистанційної роботи: Google Meet, Skype, Zoom на уроках географії.
- Методика організації та проведення позакласних та позаурочних заходів з географії.
- Формування екологічної свідомості учнів на уроках географії.
- Інноваційні комп’ютерні технології у загальноосвітній школі при вивченні географії.
- Дистанційне навчання як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів.
- Розвиток креативних здібностей учнів засобами інтелектуальних ігор на уроках географії.
- Розвиток емоційного інтелекту як основи формування позитивного ставлення учнів до навчання.
- Впровадження інтерактивного навчання як засобу формування. компетентностей в учнів у процесі вивчення географії.
- Засоби масової інформації як фактор формування світогляду школярів.
- Використання краєзнавчого матеріалу у курсах шкільної географії.
- Організація та проведення походів вихідного дня з школярами (маршрут за вибором студента).
- Місце туристсько-краєзнавчої роботи у системі шкільної освіти.
106 Географія
- Суспільно-географічне дослідження новобудов у Івано-Франківську.
- Суспільно-географічне дослідження процесів децентралізації в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
- Суспільно-географічне дослідження транспортної інфраструктури в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
- Суспільно-географічне дослідження соціальної сфери в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
- Суспільно-географічне дослідження демографічних процесів в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
- Суспільно-географічне дослідження туризму в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
- Туристична та культурна та природна спадщина ЮНЕСКО (світовий і український вимір).
- Спелеотуризм в Україні.
- Екстремальний туризм в Україні.
- Сучасний стан та перспективи розвитку винного гастрономічного туризму в світі та Україні».
- Транскордонні туристичні зв’язки Карпатського регіону та їх ефективність.
- Провідні напрями використання рекреаційних ресурсів Українських Карпат.
- Гірська туристична топоніміка України.
- Розвиток зеленого туризму в Івано-Франківській області: історія, сучасний стан, перспективи.
- Медіапланування в туристичній діяльності.
- Технологія розробки фірмового стилю туристичної агенції.