2020-2021 н.р.

2020-2021 н.р.

Тематика курсових робіт

Тематика_курсових_2_курс_2021

Тематика курсових робіт з ландшафтознавства 

  1. Вологообмін у ландшафті 
  2. Біогенний обмін речовини в ландшафтах 
  3. Абіотична міграція речовини 
  4. Енергетика ландшафту 
  5. Річний цикл функціонування ландшафту 
  6. Ландшафти і господарська діяльність людини 
  7. Ландшафти Івано-Франківської області (чи іншої території за вибором  студента) 
  8. Формування рекреаційних ландшафтів Івано-Франківської області (чи  іншої території за вибором студента) 
  9. Антропогенні ландшафти Івано-Франківської області (чи іншої  території за вибором студента) 
  10. Промислові ландшафти Передкарпаття. 
  11. Лісові ландшафти Українських Карпат. 
  12. Селитебні ландшафти Передкарпаття. 
  13. Водні антропогенні ландшафти Івано-Франківської області (чи іншої  території за вибором студента) 
  14. Сільськогосподарські ландшафти території (за місцем проживання  студентів).

Тематика_курсових_3_курс_2021_Географія

ІІІ курс 

Географія 

  1. Екологічні проблеми Передкарпатського регіону та шляхи їх подолання.
  2. Господарська освоєність Придністров’я та її екологічні наслідки.
  3. Вплив промислових об’єктів на функціонування природно територіальних систем (на прикладі Бурштинської ТЕС). 
  4. Оцінка антропогенного впливу на басейн річки Бистриці Надвірнянської.
  5. Використання ландшафтів Прикарпаття. 
  6. Особливості природокористування в басейні річки Бистриці  Солотвинської. 
  7. Вдосконалення управління земельними ресурсами (на прикладі території  Івано-Франківської міської ОТГ). 
  8. Екологічна стратегія розвитку Івано-Франківської області в контексті  сучасної екологічної політики України. 
  9. Аналіз паводкового режиму річок Передкарпаття.
  10. Територіальна організація водного господарства Карпатського регіону.
  11. Рекреаційний потенціал р.Дністер в межах Івано-Франківської області
  12. Особливості розвитку регіональних ландшафтних парків у світі та  Україні
  13. Рекреаційна та освітньо-виховна діяльність у межах територій природно заповідного фонду Івано-Франківської області
  14. Моніторинг природних і природно-антропогенних процесів у  заповідниках і національних парках
  15. Формування і розвиток суспільної географії в Україні і напрямки її  наукового пошуку.
  16. Методи суспільно-географічних досліджень.
  17. Рекреаційно-географічні дослідження в суспільній географії
  18. Географічні аспекти глобальних проблем людства.
  19. Соціальні функції території
  20. Метод польових досліджень у суспільній географії
  21. Поняття про потенціал території у суспільній географії
  22. Роль акад. М. Грушевського у розвитку української суспільної географії
  23. Концепція сталого розвитку у суспільній географії
  24. Регіональні аспекти урбанізації в Україні.
  25. Взаємодія суспільства з природою як ключова методологічна проблема суспільної географії.
  26. Проблеми раціонального природокористування.

Тематика_курсових_3_курс_2021_СОГ

Перелік тем для підготовки курсових робіт з навчальної дисципліни  «Методика викладання географії» 

  1. Психолого-педагогічні основи викладання географії в школі. 
  2. Методика формування географічних знань і вмінь учнів основної школи 
  3. Використання комп’ютерних технологій у викладанні географії. 
  4. Позакласна робота з географії як складова формування компетентної  особистості. 
  5. Урок – основна форма організації навчання географії в школі. 
  6. Географічні карти та інші картографічні твори як засоби навчання  географії, методика використання їх у навчальному процесі.  
  7. Урок географії в умовах змішаного навчання. 
  8. Методика формувань вмінь і навичок у процесі навчання географії в  школі. 
  9. Формування педагогічної компетентності вчителя географії.
  10. Засоби навчання географії.
  11. .Дослідницька робота в процесі вивчення географії
  12. Екологічне виховання школярів в процесі навчання географії
  13. Інноваційні методи викладання географії
  14. Інноваційні підходи до проведення уроків географії
  15. Методика вивчення географічних закономірностей
  16. Науково-методичні дослідження в галузі географічної освіти
  17. Робота в групах на уроках географії
  18. Урок географії в системі особистісно-орієнтованого навчання
  19. Форми і методи позакласної роботи з географії
  20. Досліди на уроках географії і на місцевості
  21. Організація роботи географічного гуртка у школі
  22. Краєзнавчий принцип та його реалізація при вивченні географії України
  23. Міжпредметні зв’язки шкільної географії з фізикою, біологією, хімією,  математикою, астрономією та ін. дисциплінами
  24. Засоби навчання географії та їх класифікація
  25. Демократичні методи навчання географії у роботах Я.А. Коменського,  Ж.Ж. Руссо, К.Д. Ушинського

Тематика_курсових_3_курс_2021_НПЗ

ІІІ курс 

Науки про Землю 

  1. Екологічні проблеми Передкарпатського регіону та шляхи їх подолання.
  2. Господарська освоєність Придністров’я та її екологічні наслідки. 
  3. Вплив промислових об’єктів на функціонування природно-територіальних  систем (на прикладі Бурштинської ТЕС). 
  4. Оцінка антропогенного впливу на басейн річки Бистриці Надвірнянської.
  5. Використання ландшафтів Прикарпаття. 
  6. Особливості природокористування в басейні річки Бистриці  Солотвинської. 
  7. Вдосконалення управління земельними ресурсами (на прикладі території  Івано-Франківської міської ОТГ). 
  8. Екологічна стратегія розвитку Івано-Франківської області в контексті  сучасної екологічної політики України. 
  9. Аналіз паводкового режиму річок Передкарпаття. 
  10. Територіальна організація водного господарства Карпатського регіону.

4 курс

103 Науки про Землю

  1. Аналіз небезпечних погодних явищ Карпатського регіону.
  2. Мікроклімат міста Івано-Франківська та методика його дослідження.
  3. Еколого-метеорологічні проблеми на прикладі міст.
  4. Спостереження за сніговим покривом в Українських Карпатах та розрахунок його основних параметрів.
  5. Міжнародне співробітництво в галузі прогнозу погоди.
  6. Гідрокліматичні наслідки парникового ефекту.
  7. Забруднення атмосфери промисловими викидами в Україні: просторові відмінності.
  8. Чинники формування клімату України.
  9. Особливості клімату України.
  10. Прояв глобальних змін клімату на території України.
  11. Вплив сонячної радіації на температурний режим території України.
  12. Використання кліматичних ресурсів України: регіональний аспект.
  13. Агрокліматичне районування території України.
  14. Прояви кліматичної висотної зональності у гірських системах України (на прикладі Українських Карпат).
  15. Динаміка температурного режиму території Івано-Франківської області.
  16. Сучасний вітровий режим території Івано-Франківської області.

 014.07 Середня освіта (географія)

  1. Сучасні методи та засоби організації уроку географії за стандартами НУШ.
  2. Самоосвіта та підвищення кваліфікації вчителів географії.
  3. Ментальні мапи та їх використання на уроках географії.
  4. Квести та їх використання на уроках географії.
  5. Сучасні стратегії оцінювання на уроках географії.
  6. Формування соціально-економічних понять у старшокласників на уроках географії .
  7. Формування педагогічної компетентності вчителя географії в умовах змін освітнього і культурного середовища.
  8. Формування дослідницької компетентності учнів у процесі вивчення географії.
  9. Використання новітніх засобів навчання як одне з актуальних питань сучасної методики викладання географічних знань.
  10. Впровадження елементів дистанційного навчання на уроках географії у закладах загальної середньої освіти.
  11. Географічна освіта в Україні: виклики дистанційного навчання.
  12. Дистанційне навчання та проблеми його впровадження в процес сучасної освіти.
  13. Сучасні методики дистанційного викладання географії в закладах загальної середньої освіти.
  14. Впровадження онлайн-сервісів для дистанційної роботи: Google Meet, Skype, Zoom на уроках географії.
  15. Методика організації та проведення позакласних та позаурочних заходів з географії.
  16. Формування екологічної свідомості учнів на уроках географії.
  17. Інноваційні комп’ютерні технології у загальноосвітній школі при вивченні географії.
  18. Дистанційне навчання як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів.
  19. Розвиток креативних здібностей учнів засобами інтелектуальних ігор на уроках географії.
  20. Розвиток емоційного інтелекту як основи формування позитивного ставлення учнів до навчання.
  21. Впровадження інтерактивного навчання як засобу формування. компетентностей в учнів у процесі вивчення географії.
  22. Засоби масової інформації як фактор формування світогляду школярів.
  23. Використання краєзнавчого матеріалу у курсах шкільної географії.
  24. Організація та проведення походів вихідного дня з школярами (маршрут за вибором студента).
  25. Місце туристсько-краєзнавчої роботи у системі шкільної освіти.

106 Географія

  1. Суспільно-географічне дослідження новобудов у Івано-Франківську.
  2. Суспільно-географічне дослідження процесів децентралізації в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
  3. Суспільно-географічне дослідження транспортної інфраструктури в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
  4. Суспільно-географічне дослідження соціальної сфери в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
  5. Суспільно-географічне дослідження демографічних процесів в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
  6. Суспільно-географічне дослідження туризму в Івано-Франківській міській територіальній громаді.
  7. Туристична та культурна та природна спадщина ЮНЕСКО (світовий і український вимір).
  8. Спелеотуризм в Україні.
  9. Екстремальний туризм в Україні.
  10. Сучасний стан та перспективи розвитку винного гастрономічного туризму в світі та Україні».
  11. Транскордонні туристичні зв’язки Карпатського регіону та їх ефективність.
  12. Провідні напрями використання рекреаційних ресурсів Українських Карпат.
  13. Гірська туристична топоніміка України.
  14. Розвиток зеленого туризму в Івано-Франківській області: історія, сучасний стан, перспективи.
  15. Медіапланування в туристичній діяльності.
  16. Технологія розробки фірмового стилю туристичної агенції.