ПРЕДСТАВЛЕННЯ ДОСВІДУ РОБОТИ УНІВЕРСИТЕТУ З ПРОТИДІЇ КІБЕРБУЛІНГУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НА МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

У Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці відбулася  міжнародна науково-практична конференція «Кібербезпека в транскордонному співробітництві», яка об’єднала понад 100 учасників із 16 закладів вищої освіти та наукових установ України та з-за кордону.

Під час роботи наукової конференції Інна Червінська, професорка кафедри, гарант ОПП 014 Середня освіта (Географія) поділилася досвідом пропедевтичної просвітницько-виховної роботи у структурних підрозділах Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника щодо запобігання кібербулінгу в студентському середовищі, презентувавши доповідь на тему: «Інноваційні практики подолання кібербулінгу в сучасному закладі освіти». Особливу зацікавленість в учасників конференції викликали інтерактивні вправи та практичні кейси щодо визначення видів кібербулінгу та робота над створенням путівника протидії кібербулінгу.

Упродовж двох днів роботи форуму науковці представляли кращі українські та закордонні практики та ділились досвідом з актуальних питань кібербезпеки в умовах транскордонного співробітництва, забезпечення безперебійної роботи критично важливих систем для організації освітнього процесу та життєдіяльності закладів освіти. Окремий напрям конференції об’єднала проблема інформаційної безпеки у закладах вищої освіти. Під час якої відбулося представлення інноваційних технологій, які дають можливість учасникам освітнього процесу безпечно  працювати та спілкуватися онлайн. Доповідачі акцентували увагу присутніх на вимогах кіберзахисту, ознайомили з дієвими правилами інформаційної комунікації та правовими ризиками в різних сферах професійної діяльності.

Участь у наукових форумах такого формату сприятиме підвищенню рівня цифрової грамотності й медійної культури всіх учасників освітнього процесу, збагаченню освітнього контенту навчальних дисциплін «Цифрова освіта вчителя географії» «Медіадидактика», «Геокультурна наукова грамотність учителя НУШ»,  «Інформаційна грамотність», «Цифрова педагогіка» та інших освітніх компонент, пов’язаних з інформаційною безпекою та медійною грамотністю, що набуває особливої актуальності в час воєнної доби.