ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО ВІЗИТУ ЕКСПЕРТНОЇ ГРУПИ

 ПРОГРАМА

дистанційного візиту експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи з використанням технічних засобів відеозв’язку за спеціальністю «014 Середня освіта» освітньої програми «Середня освіта (Географія)» (ID у ЄДЕБО 22527) за другим рівнем вищої освіти (справа № 1726 / АС-21) в ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» з 20 по 22 жовтня 2021 року (відповідно до наказу Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти № 1780-Е від 05 жовтня 2021 року)

 

  1. Призначення та статус цієї програми

Ця програма є документом, який фіксує спільний погоджений план роботи експертної групи у закладі вищої освіти (далі – ЗВО) під час проведення акредитаційної експертизи освітньої програми, а також умови її роботи. Дотримання цієї програми є обов’язковим як для ЗВО, так і для експертної групи. Будь-які подальші зміни цієї програми можливі лише за згодою як експертної групи, так і ЗВО.

Узгоджена програма виїзду фіксується в інформаційній системі Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти і є частиною матеріалів акредитаційної справи.

  1. Загальні умови роботи експертної групи

2.1. ЗВО на час роботи експертної групи надає всі технічні можливості для роботи, використовуючи платформу ZOOM та погоджується з тим, що з метою уникнення суперечностей, всі зустрічі будуть фіксуватися за допомогою відеозапису. ЗВО забезпечує доступ членів фокус-груп та всіх стейкхолдерів до мережі Інтернет із використанням бездротової технології Wi-Fi та реєстрацію відповідних учасників зустрічей на платформі ZOOM. У виняткових випадках доступ до мережі Інтернет може бути забезпечений в інший спосіб.

2.2. Члени експертної групи забезпечують власний доступ до мережі Інтернет із використанням бездротової технології Wi-Fi та реєстрацію експертів на платформі ZOOM. У виняткових випадках доступ до мережі Інтернет може бути забезпечений в інший спосіб.

2.3. Голова експертної групи забезпечує відеофіксацію відповідних зустрічей та несе особисту відповідальність за їх нерозповсюдження, окрім надання відповідних записів Національному агентству із забезпечення якості вищої освіти для проведення акредитаційної експертизи даної освітньої програми.

2.4. Всі учасники онлайн-зустрічей на базі платформи ZOOM зобов’язуються вмикати власні камери для ідентифікації як стейкхолдерів, так, власне, і експертів.

2.5. ЗВО сприяє надання експертам фото/скан-копій студентських квитків чи інших документів, що підтверджують особу студентів як відповідних стейкхолдерів. Експерти в свою чергу зобов’язуються не розповсюджувати дану інформацію, окрім як для розгляду даної акредитаційної експертизи.

2.6. Внутрішні зустрічі експертної групи є закритими; крім випадків, коли це погоджено експертною групою, на ній не можуть бути присутні працівники ЗВО чи інші сторонні особи.

2.7. ЗВО забезпечує присутність осіб, визначених у розкладі дистанційного візиту для кожної зустрічі, у погоджений час та використання ними платформи ZOOM.

Зустрічі, включені до розкладу, є закритими. На них не можуть бути присутніми особи, якщо вони не запрошені на них відповідно до розкладу.

2.8. У розкладі дистанційного візиту передбачається резервна зустріч, на котру експертна група може запросити будь-яких осіб, якщо проведення такої зустрічі зумовлене необхідністю процесу акредитаційної експертизи. Експертна група повідомляє про це ЗВО у прийнятні строки; ЗВО має вжити можливих заходів, аби забезпечити участь відповідної особи/осіб у резервній зустрічі.

2.9. ЗВО надає документи та іншу інформацію, необхідну для проведення акредитаційної експертизи, на запит експертної групи.

2.10. Контактною особою від ЗВО з усіх питань, пов’язаних з акредитацією освітньою програми, є гарант освітньої програми, вказаний у відомостях про самооцінювання.

  1. Розклад роботи експертної групи
Час Зустріч або інші активності Учасники
День 1 – 20.10.2021
09.45-10.00 Організаційна зустріч із гарантом освітньої програми. Підготовка до зустрічі 1 Члени експертної групи,

гарант ОП.

10.00-10.40 Зустріч 1 із адміністрацією ЗВО Члени експертної групи, ректор,

проректори з науково-педагогічної роботи, проректор з наукової роботи, проректор з науково-педагогічної роботи та соціально-економічного розвитку, декан факультету природничих наук, гарант ОП.

10.40–11.00 Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 Члени експертної групи
11.00–11.40 Зустріч 2 з академічним персоналом (НПП) Члени експертної групи, науково-педагогічні працівники, що безпосередньо відповідають за зміст освітньої програми, а також викладають на цій програмі (не більше 10 осіб).
11.40–12.00 Підведення підсумків зустрічі 2 і  підготовка до зустрічі 3 Члени експертної групи
12.00–12.40 Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти Члени експертної групи, здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП (до 10 осіб).
12.40–13.00 Підведення підсумків зустрічі 3 Члени експертної групи.
13.00–14.00 Обідня перерва
14.00–14.40 Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування і профспілкової організації  університету Члени експертної групи, голова студентської ради факультету природничих наук, заступник голови профспілкової організації, голова студентської ради університету, член студентської ради факультету, актив студентської ради факультету.
14.40-15.00 Підведення підсумків зустрічі 4, підготовка до зустрічі 5 Члени експертної групи
15.00–15.40 Зустріч 5 з випускниками ОП

 

Члени експертної групи, випускники ЗВО, що закінчили навчання за даною ОП.
15.40–16.00 Підведення підсумків зустрічі 5 підготовка до зустрічі 6 Члени експертної групи
16.00-16.40 Зустріч 6 з роботодавцями Члени експертної групи, представники роботодавців, що залучені до реалізації та моніторингу якості даної ОП.
16.40-17.40 Обговорення зустрічей 1-6, робота з документами Члени експертної групи
День 2 – 21.10.2021
09.40-10.00 Організаційна зустріч експертної групи Члени експертної групи
10.00–10.40 Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП Члени експертної групи, гарант ОП, представники структурних підрозділів матеріально-технічна база, яких використовується  під час реалізації ОП
10.40–11.00 Підведення підсумків огляду матеріально-технічної бази та підготовка до зустрічі 6 Члени експертної групи
11.00–11.40 Зустріч 7 із адміністративним персоналом ЗВО

 

Члени експертної групи, начальник навчально-методичного відділу, завідувач відділу виробничої практики,  директор Центру забезпечення якості, завідувач відділу запобігання та виявлення корупції, відповідальний секретар приймальної комісії.
11.40–12.00 Підведення підсумків зустрічі 7 Члени експертної групи
12.00-12.40 Зустріч 8 із допоміжними (сервісними)

структурними підрозділами

Члени експертної групи, завідувач навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, начальник відділу кадрів, завідувач відділу міжнародних зв’язків, директор Центру дистанційного навчання, директор бібліотеки, головний бухгалтер.
12.40–13.00 Підведення підсумків зустрічі 8 та підготовка до зустрічі 9 Члени експертної групи
13.00–14.00 Обідня перерва
14.00–14.40 Зустріч 9

Відкрита зустріч

Члени експертної групи;

усі охочі учасники освітнього процесу (крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

14.40–15.00 Підведення підсумків відкритої зустрічі та підготовка до резервної зустрічі Члени експертної групи
15.00–15.40 Резервна зустріч Члени експертної групи, особи додатково запрошені на резервну зустріч
15.40–16.00 Підведення підсумків резервної зустрічі, підготовка до фінальної зустрічі Члени експертної групи
16.00–16.40 Фінальна зустріч (брифінг) Члени експертної групи, ректор,

проректори з науково-педагогічної роботи, проректор з наукової роботи, проректор з науково-педагогічної роботи та соціально-економічного розвитку, декан факультету природничих наук, завідувач кафедри географії та природознавства, гарант ОП.

16.40–17.30 Робота з документами Члени експертної групи
День 3 – 22.10.2021
09.00–18.00 «День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи Члени експертної групи