Червінська Інна Богданівна

Червінська Інна Богданівна – доктор педагогічних наук, професор кафедри.

Закінчила Чернівецьке педагогічне училище імені Осипа Маковея (1988), Прикарпатський університет імені Василя Стефаника за спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання». Диплом з відзнакою (1993), Національну академію внутрішніх справ України, юридичний факультет за спеціальністю «Правознавство». Диплом з відзнакою (2004).

Професійна діяльність.

Працювала вчителем початкових класів у загальноосвітній школі, начальником філіалу НАВС України, методистом заочної форми навчання.

З 1997 року працює викладачем Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, кандидат педагогічних наук (1997), доцент кафедри теорії та методики початкової освіти (2005), доктор педагогічних наук (2021).

Координатор наукових досліджень, експерт з проблем становлення та розвитку шкільної освіти в Карпатському регіоні (ГО «Фонд відкрита політика», Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти), експерт шкільних підручників для Нової української школи (Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти), працює в експертній групі з розгляду проблем позашкільної освіти (стратегічна сесія з розвитку позашкільної освіти за ініціативи Міжнародної асоціації позашкільної освіти), член Українського географічного товариства.

Учасник, член журі всеукраїнських та міжнародних наукових конкурсів та олімпіад (Всеукраїнська олімпіада студентів зі спеціальності «Початкова освіта» (2015-2019 рр.), учасник та переможець міжнародних програм і грантів, експерт та координатор проектів, офіційний опонент здобувачів наукового ступеня.

З 2017 року учасник академічної групи Міжнародного проекту MOPED. Міжнародний проект програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти з проектом «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, учасник та експерт освітянського проекту EdCamp Ukraine.

Співавтор (О.Будник) наукової розробки «Використання інноваційних методик змішаного навчання у сучасному вищому навчальному закладі», яку представлено в контексті діяльності міжнародного проекту ERASMUS+ КА2 «MoPED – Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання» №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP на IX Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти» (номінація – «Розробка та використання інноваційних методик змішаного навчання»). За результатами освітянського конкурсу Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника отримав Гран-Прі «Лідер вищої освіти України», нагороджений Золотою медаллю та Сертифікатом якості наукових публікацій (2018).

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук (1997), доктор педагогічних наук (2021).

Вчене звання:  Ph D (2010), доцент (2006).

Наукова діяльність: автор понад 210 наукових праць: монографій, посібників, підручників з грифом МОН України, програм і публікацій у наукових виданнях та ЗМІ.

Сфера наукових інтересів пов’язана з проблемами педагогічної інноватики, дослідженням впливу соціокультурного освітнього простору на розвиток особистості молодшого школяра. Цікавиться гуманітарними науками, серед яких: педагогіка, психологія, філософія, культурологія.

Навчальна діяльність:

Координатор наукової співпраці Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника з Аріельським університетом (Ізраїль).

Міжнародні стажування:
1. Поморська Академія в Слупську. Факультет суспільних наук. (Республіка Польща). Сертиифікат №017/ 16 від 25.10 2017.
Тема стажування: «Соціокультурні детермінанти розвитку освітнього простору навчального закладу» ( 6 кредитів, 180 годин).
2. Center for Cooperation and Advancement (CCA) (Центру міжнародного співробітництва та розвитку при Міністерстві закордонних справ Ізраїлю). м. Єрусалим Ізраїль Тема стажування: «Техно-педагогіка і розвиток системи вищої освіти» (09-29.12.2018, 6 кредитів, 180 год.).
3. Факультет суспільних наук Університету міжнародних відносин та соціальних комунікацій (м. Хелм, Республіка Польща).
Тема стажування: «Higher Education in Poland through the prism of educational systems countries of the European Union» (Вища освіта у Польщі крізь призму освітніх систем країн Європейського Союзу), (11 січня-23 березня 2021 року, 6 кредитів, 180 год) .

Забезпечує викладання навчальних дисциплін: «Дидактика», «Методика виховної роботи», «Освітній менеджмент», «Теорія й методика виховання», «Основи науково-педагогічних досліджень», «Інноватика в початковій школі». Розроблено інноваційні курси: «Медіадидактика», «Цифрова грамотність учителя географії»,  «Геокультурна наукова грамотність учителя НУШ».

Організаційна  діяльністьзавідувач університетської творчої навчально-наукової лабораторії Міжнародного проекту «Гірська школа Українських Карпат», керівник проблемної наукової групи обдарованих студентів «Технології організації соціокультурного освітнього простору гірської школи».

Червінська І.Б. – відповідальний секретар фахового видання з педагогічних наук «Гірська школа Українських Карпат», яке індексується у міжнародних наукометричних базах, член редакційної колегії фахового видання з педагогічних наук «Обрії».

Активний учасник, організатор та модератор міжнародних науково-практичних конференцій: США, Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія, Італія.

Виховна діяльність:  куратор студентської групи. Здійснює волонтерську діяльність.

Нагороди та відзнаки: за вагомий особистий внесок у розвиток освіти на Прикарпатті, активну науково-педагогічну діяльність, сумлінну працю нагороджена грамотами Міністерства освіти і науки України (2011), Національної академії педагогічних наук України (2019), управління освіти і науки Івано-Франківської ОДА (2017), ректорату університету та з нагоди Дня науки нагороджена відзнаками обласної державної адміністрації.

За рейтингом, опублікованим Всеукраїнським громадсько-політичним тижневиком «Освіта», Червінська І.Б. визнана лауреатом у номінації «Кращі освітяни 2015 і 2017-го років».

За організацію волонтерської роботи нагороджена Подякою благодійної організації «Рочестер Майдан» (ROC Maidan, USA) (2015).

За особистий внесок у розвиток держави і вірність нації, зміцнення іміджу України, сумлінну працю та високий професіоналізм нагороджена орденом «Берегиня України» та іменною подякою (2018).

Сертифікати: 

Сертифікат стажування

ORCID.ІD ORG /0000-0003-0745-1413

https://scholar.google.com.ua/scholar?hl=uk&as_sdt=0,5&q=Inna+Chervinska

https://www.researchgate.net/profile/Inna_Chervinska

Web of Science Researcher ID AAK-4177-2020

Список публікацій (2020-2021):

1. Chervinska, I., Popovych, I., Chervinskyi, A., Kazibekova, V. & Machynska, N. (2021). Estudio empírico de la tipología deexpectativas sociales del individuo. Amazonia Investiga, 10(43), 112–122. https://doi.org/10.34069/AI/2021.43.07.11 (Web of Science).

2. Chervinska І., Blynova О., Popovych I. Social and psychological manifestations of professional identity crisis of labor migrants. Revista Inclusions. 2020. vol. 7 núm. special julio/septiembre. pp. 93–105. (Web of Science).

3. Chervinska, I., Derevianko, O., Chervinskyi, A., Tron, A., Atamaniuk, Y. (2021). The cult of health philosophy in traditional culture of the inhabitants of the Ukrainian carpathians’ mountainous regions. Amazonia Investiga, 10(44), 138–148. https://doi.org/10.34069/AI/2021.44.08.13 (Web of Science).

4. Chervinska, Inna; Budnyk, Olena; Zozuliak-Sluchyk, Roksoliana; Nedilskyi, Stepan; Malaniuk, Taras; Prevysokova, Nataliia. Modern digital distance learning technologies: challenges of future teacher training. Revista Inclusiones Vol: 8 num. 1. (2021). рр. 41-53. (Web of Science).

5. Червінська І., Атаманюк Я., Червінський А. (2021) Психолого-педагогічні механізми розвитку обдарованості учнів на уроках географії в умовах гірського середовища. Acta Paedagogika. Volynienses, 3. С.86-90.

6. Червінська І.Б. Соціально-освітнє партнерство як умова формування позитивного іміджу сучасного закладу освіти. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2021. №38. С. 68–78.

7. Червінська І Медіаграмотність як складова професійного розвитку педагога гірської школи. Інформаційна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти: збірник статей. Київ: Академія Української преси. 2021. С. 390–399.

8. Червінська І., Євтух М. Практико зорієнтовані вектори професійної підготовки майбутніх педагогів до освітньої діяльності у закладах освіти регіону Українських Карпат. Рідна школа. 2021. №4. С.5–8.

9. Chervinska I., Chervinskyi A. Derevianko O., Haliuk N. Implementation of multicultural ideas in the educational space of higher educational establishments. Mountain school of Ukrainian Carpaty. 2021. No. 24. pp. 114–118.

10. Червинская И.Б., Атаманюк Я.Д., Червинский А.И., Никорак Я.Я. Медиаобразование и медиаграмотность как образовательный инструментарий формирования цифровой компетентности современного учителя географии. Сборник материалов Международной конференции «Перспективные инфорационно-образовательные технологии». Молдова, 2021. С.53–62.

11. Червінська І. Соціально-педагогічний підхід до моделювання соціокультурного простору гірської школи в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць / укл. Поясик О.І., Слипанюк О. В., Івано-Франківськ: НАІР, 2021. 228 с. С.213–217.

12. Червінська І.Б. Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди, О. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. 296 c.

13. Червінська І.Б Шляхи підвищення медіаграмотності сучасного педагога. Інноваційні технології в Новій українській школі: монографія / за ред. проф. О.Б. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. 100 с. С.42-63.

14. Червінська І.Б. Медіаграмотність як складова професійного розвитку педагога гірської школи. Інформаційна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти: збірник статей / Редкол.: В. Ф. Іванов. Київ: АУП, IREX, Центр Вільної преси, 2021. C.28-35.

15.Червінська І. Соціокультурний простір гірської школи регіону Українських Карпат: монографія. Івано-Франківськ : Симфонія Форте, 2020. 380 с.

16.Червінська І. Соціокультурний контекст спрямованості державно-громадського управління сучасним закладом загальної середньої освіти. Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: український та зарубіжний досвід : монографія / за заг. ред. Євтуха М. Б. Івано-Франківськ : НАІР, 2019. С. 169–192.

17.Червінська І. Психолого-педагогічне забезпечення та інституційна підтримка організації соціокультурного освітнього простору гірської школи: Нова українська школа у гірському регіоні України: теорія, практика, досвід : монографія / за наук. ред. Оліяр М. П. Івано-Франківськ : Супрун В., 2020. С. 144–159.

18.Червінська І.Б., Червінський А.І., Никорак Я.Я. Технологія змішаного навчання: практико-орієнтований підхід: навчально-методичний посібник. Вид 2-е. Івано-Франківськ : Вид-во Симфонія Форте, 2021. 90 с.

19. Червінська І. Б., Атаманюк Я.Д., Червінський А.І. Організація наукової роботи студентів: організаційно-методичний супровід написання магістерської роботи. Івано-Франківськ, 2021. Вид-во Симфонія Форте, 2021. 40 с.